Mūsų tikslas: laimingi ir besišypsantys Jūsų veidai.
Tipiniuose pardavimų seminaruose vadybininkai yra mokomi suprasti ir valdyti pardavimo procesą bei įvairių pardavimo technikų: kaip kalbėti telefonu, kokia turi būti vizito pas klientą eiga, kaip vesti derybas.
Tačiau pardavimo technikos nėra veiksmingos, jei pardavimų vadybininkas nesuvokia ir nevaldo viso komunikacijos srauto: laikysenos, gestų, akių kontakto, balso intonacijų ir kitų neverbalinės kalbos parametrų. O juk būtent iš kūno kalbos klientas dažniausiai sprendžia, ar patikėti vadybininko žodžiais.
Pardavimų mokymuose ištreniruota pardavimų technika be profesionalaus komunikavimo igūdžių antrodo dirbtinai ir nenatūraliai, veikia panašiai, kaip nesuteptas variklis.
Akivaizdu, kad komerciniuose pasiūlymuose ir vadybininko kalboje visada yra minimos frazės "tinkamas produktas", "patikima firma", "gera kokybė" ir panašiai. Klientas nieko kito ir nesitiki išgirsti. Bendraudamas, klientas stebi KAIP vadybininkas visa tai iškomunikuoja ir pagal tai sudaro galutinę nuomonę, kaip interpretuoti gautą informaciją.
Pardavimų vadybininkas, o tiksliau visas iš jo išeinantis komunikacijos srautas, turi būti "daktiniu įrodymu", kad pasiūlyme pateikta informacija yra teisinga ir ja galima tikėti.
Šių mokymų pagrindinis tikslas yra išmokyti pardavimų vadybininkus, kaip efektyviai komunikuoti, kaip stiprinti klientui daromą įtaką bei padidinti pardavimų technikų efektyvumą.
Mokymuose naudojama teorija, pratimai ir mokymo metodai:
80% mokymų laiko sudaro pratimai ir jų atlikimo analizė.
Mokymų programa:
Mokymus veda: Valdemar Chmielevski
Mokymai yra vedami lietuvių kalba.
Kaina: 197 Eur.
Mokymai vyks:
Vilnius: 2018 m. Lapkričio 14-15 d.
Trukmė: 16 ak. valandų;
14 d.: 9.00-17.00 val.
15 d.: 9.00-17.00 val.
Vieta: (pranešime užsiregistravusiems dalyviams)
Registracija į šiuos mokymus būtina: