Organizuojame ir patys vedame asmeninio tobulėjimo seminarus Lietuvoje!


Mūsų tikslas: laimingi ir besišypsantys Jūsų veidai.


Efektyvi komunikacija ir įtaiga pardavimų sėkmei


Tipiniuose pardavimų seminaruose vadybininkai yra mokomi suprasti ir valdyti pardavimo procesą bei įvairių pardavimo technikų: kaip kalbėti telefonu, kokia turi būti vizito pas klientą eiga, kaip vesti derybas.

Tačiau pardavimo technikos nėra veiksmingos, jei pardavimų vadybininkas nesuvokia ir nevaldo viso komunikacijos srauto: laikysenos, gestų, akių kontakto, balso intonacijų ir kitų neverbalinės kalbos parametrų. O juk būtent iš kūno kalbos klientas dažniausiai sprendžia, ar patikėti vadybininko žodžiais.

Pardavimų mokymuose ištreniruota pardavimų technika be profesionalaus komunikavimo igūdžių antrodo dirbtinai ir nenatūraliai, veikia panašiai, kaip nesuteptas variklis.

Akivaizdu, kad komerciniuose pasiūlymuose ir vadybininko kalboje visada yra minimos frazės "tinkamas produktas", "patikima firma", "gera kokybė" ir panašiai. Klientas nieko kito ir nesitiki išgirsti. Bendraudamas, klientas stebi KAIP vadybininkas visa tai iškomunikuoja ir pagal tai sudaro galutinę nuomonę, kaip interpretuoti gautą informaciją. 
Pardavimų vadybininkas, o tiksliau visas iš jo išeinantis komunikacijos srautas, turi būti "daktiniu įrodymu", kad pasiūlyme pateikta informacija yra teisinga ir ja galima tikėti.

Šių mokymų pagrindinis tikslas yra išmokyti pardavimų vadybininkus, kaip efektyviai komunikuoti, kaip stiprinti klientui daromą įtaką bei padidinti pardavimų technikų efektyvumą.


Mokymuose naudojama teorija, pratimai ir mokymo metodai:

  • Maskvos retorikos ir oratoriaus meistriškumo universiteto mokymų programos „Charizmatiškas oratorius" elementai;
  • NLP (neuro-lingvistinis programavimas);
  • koučingas;
  • lektoriaus žinios ir asmeninė 20 metų patirtis pardavimuose.


80% mokymų laiko sudaro pratimai ir jų atlikimo analizė.

Mokymų programa:

  • iš ko susideda informacijos (komunikavimo) srautas? Pagrindiniai kalbos technikos parametrai;
  • komunikavimo energetika - kaip ją valdyti siekiant pritraukti ir išlaikyti pašnekovų dėmesį?
  • improvizacija bendraujant - kaip lengvai užmegztį ir palaikyti pokalbį?
  • stovėsena prezentacijos (bendravimo) metu;
  • jaudulio valdymo metodai;
  • emocijų išreiškimas ir valdymas;
  • gestai: gestų „video kanalo" panaudojimas išreiškiant mintis ir stiprnant įtaką klientams;
  • akių kontaktas;
  • komunikavimas poroje - kokie yra niuansai, kai bendraujame su klientu dviese?
  • klausimų/atsakymų proceso valdymas. Kaip atsakyti į sunkius, provokuojančius klausimus?
  • kaip daroma įtaka? Būtinos sąlygos ir pagrindinės įtakos darymo technikos;
  • metapranešimas: kaip kalba mūsų kūnas? Kuo labiausiai tiki klientas?
  • metaprogramos - žmonių mąstymo, informacijos priėmimo, sprendimų priėmimo būdai. Kaip tai panaudoti darant įtaką klientui?
  • efektyvios prezentacijos struktūra.


Valdemar ChmielevskiMokymus veda:
Valdemar Chmielevski

  • Maskvos retorikos ir oratoriaus meistriškumo universiteto treneris-licenciatas (nuo 2008 m.). 2009 metais suteikta aukščiausios kategorijos trenerio kvalifikacija (ведущий тренер ораторского мастерства);
  • NLP Praktikas (Licensed Practitioner of NLP, 2008 m.);
  • sertifikuotas koučingo specialistas (tarptautinė ICF (International Coaching Federation) akreditacija). Koučingą praktikuoja nuo 2008 metų pradžios;
  • treneris praktikas, turintis 20 metų patirtį pardavimuose.

 

Mokymai yra vedami lietuvių kalba.

 

Kaina: 197 Eur.


Mokymai vyks:

Vilnius: 2018 m. Lapkričio 14-15 d.
Trukmė: 16 ak. valandų;
14 d.: 9.00-17.00 val.
15 d.: 9.00-17.00 val.
Vieta: (pranešime užsiregistravusiems dalyviams)


Registracija į šiuos mokymus
būtina:


Vardas, pavardė: *
Miestas:*
El.paštas:*
Telefonas:*
Papildoma informacija:

Copyright 2009-2024 Gyvenimo Guru

info@gyvenimoguru.lt 

Sprendimas:

TVS projektai - interneto svetainių  kūrimas, turinio valdymo sistemos (tvs),  dizainas, hostingas, reklama